Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Με καφέ και με τσιγάρο

Καλημέρα ΑΕΜάρες! Ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές! Να είσαστε όλοι καλά. Χρόνια Πολλά στον Νεκτάριο Ζέρβα και σε όσες και όσους από ‘σας γιορτάζετε σήμερα. Επίσης ταχεία ανάρρωση στον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΑΕΜ Γιώργο Παγούρα. Είπα να μην σας αφήσω και σήμερα χωρίς τη στήλη μου. Ξέρω ότι την παρακολουθείτε με ενδιαφέρον, γιατί έφτασαν στ’ αυτιά μου πολλά καλά σχόλια και ένα ...αρνητικό! Κατ’ αρχή να ξεκαθαρίσω, ότι δεν έχω καμμία διάθεση να «γλύψω» κανέναν. Εγώ εδώ κάνω το κέφι μου ΑΜΗΣΘΙ και δεν έχω κανένα λόγο να χαϊδέψω ή να πολεμήσω κανέναν. Το πόσο αγαπάω την ομάδα το ξέρουν όλοι. ‘Οτι γράφω, είναι για το καλό της ομάδας. Κανένας από όσους ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ με μισθό στην ομάδα, δεν είναι πάνω από την Ιδέα ΑΕΜ. Αυτοί θα φύγουν η Ομάδα θα μείνει. ‘Οποιος ενοχλείται από τα γραφόμενά μου, είναι σίγουρο ότι έχει χεσμένη τη φωλιά του. Μεταφέρω εδώ ότι βλέπω στο γήπεδο, ότι ακούω με τα ίδια μου τ’ αυτιά και ότι μου λέτε(αφού το διασταυρώσω). ‘Οποιος δεν θέλει να τον σχολιάζω, ας μην ανοίγει το στόμα του και λέει, ότι λέει και να μην συμπεριφέρεται, όπως συμπεριφέρεται.

***Δεν πήγα χθες στον Λυγιά, γιατί λόγω γιορτής έπρεπε να μείνω στο σπίτι. Πρώτα η Οικογένεια. ‘Ομως, έμαθα λεπτό προς λεπτό την εξέλιξη του αγώνα και θα μπορούσα να σας μεταφέρω πολλά. Επειδή όμως δεν μπόρεσα να διασταυρώσω ορισμένα γεγονότα, θα τ’ αφήσω στην άκρη. Η ομάδα έπαιξε καλά, με σιγουριά και τσαμπουκά. Εντάξει, ο Λυγιάς δεν είναι ομάδα που θα προβληματίσει την ΑΕΜ. Εξάλλου, τόχω ξαναπεί, τσάμπα η Μεσολογγίτικη ομάδα έχασε τους βαθμούς που έχασε. Ηδη έπρεπε να έχει καθαρίσει το πρωτάθλημα και να είναι εφτά βαθμούς μπροστά. Με τους παίχτες που έχει έπρεπε να παίζει δύο κατηγορίες πιο πάνω. Τι έφταιξε και χάσαμε αυτούς τους βαθμούς το ξέρετε όλοι. Λίγο η διαιτησία(ειδικά στο Καινούργιο), λίγο ο προπονητής με κάποιους λάθος χειρισμούς, λίγο κάποιοι παίχτες που έχουν την εντύπωση ότι είναι αστέρια Α΄ Εθνικής και θέλουν να κάνουν το κάτι παραπάνω, λίγο η διοίκηση που έδιωξε τον Χρήστου με αποτέλεσμα η ομάδα να προδοθεί από την απειρία των νεαρών τερματοφυλάκων. ‘Ολα αυτά τα «λίγα», έχουν την ομάδα 2η, ενώ έπρεπε να είναι Πρώτη με διαφορά.
***Μην με ρωτάτε, αν η ΑΕΜ θα πάρει το πρωτάθλημα. Δεν είμαι μάντης. Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα και μέχρι σήμερα, δεν έχει αποδόσει η ομάδα αυτό που μπορεί. Απ’ ότι φαίνεται, μπορεί να τερματίσει τον πρώτο γύρο πρώτη και με διαφορά. Έχω δει σχεδόν όλες τις ομάδες και δεν με φόβισε καμμία. Ακόμα και στις 2 ήττες η ΑΕΜ ήταν καλύτερη σ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και μπορούσε να κερδίσει άνετα, ενώ στο Καινούργιο, εκτός από τη διαιτησία(ο Κωνσταντίνου τάκανε μπάχαλο και χθες), χάθηκαν και άχαστα γκολ.
***Ξέρω, ξέρω, ανυπομονείτε να μάθετε ποιός έκανε το αρνητικό σχόλιο! Θα σας πω. Υπάρχουν στη στήλη μου κάποιες απόψεις, που δεν είναι αποδεκτές. Αν ήταν όλες οι απόψεις μου αποδεκτές θα έβαζα για βουλευτής! Είπε κάποιος, λοιπόν, ότι το «παίζω» τώρα δημοσιογράφος! Κατ’ αρχή, αυτός ο κάποιος, αγνοεί την ιστορία μου. Γράφω σε εφημερίδες και περιοδικά εδώ και 20 χρόνια. Είχα δικιά μου ραδιοφωνική εκπομπή το ’90 και εξέδιδα περιοδικό(το πρώτο και μοναδικό) στο Μεσολόγγι την περίοδο 1991-92. Δεν θα μιλήσω εδώ για τις άλλες μου δραστηριότητες, που αν και πολυδιάστατες, δεν ταιριάζουν στη στήλη. Αυτός λοιπόν, που σχολίασε μ’ αυτόν το αναιδή και άπρεπο τρόπο, ας μας ‘πει αυτός τι το «παίζει». Καλό θα είναι να κοιτάξει να κάνει σωστά την δουλειά για την οποία πληρώνεται και να σταματήσει να βγάζει γλώσσα.
Κλίνω την παρένθεση και επιστρέφω στα ΑΕΜικά.
***Σας είχα ‘πει ότι θα στοιχίσει πολύ στην ΑΕΜ το θέμα Χρήστου. ‘Αλλωστε και η πλειοψηφία του κόσμου συμφώνησε μαζί μου. Σε σχετικό γκάλοπ το 84% είχε ψηφίσει ότι θα στοιχίσει στην ομάδα η απομάκρυνση του έμπειρου τερματοφύλακα. Το χειρότερο είναι ότι δεν αναπληρώθηκε το κενό.
***Μου είπε κάποιος ένθερμος οπαδός της ΑΕΜ, ότι δεν είναι σωστό να στηρίζεται η ΑΕΜ τόσο πολύ σε παίχτες, που του χρόνου θα φύγουν. Οτι θα έπρεπε ο προπονητής να δίνει περισσότερες ευκαιρίες στα νέα παιδιά της ΑΕΜ. Κυρίως σε εύκολους αγώνες, να παίζουν από την αρχή στην ενδεκάδα, για ν’ αποχτήσουν εμπειρίες. Συμφωνώ απόλυτα. Με δεδομένο, ότι δεν υπάρχουν χρήματα για μεταγραφές και ότι υπάρχουν αρκετά γηγενή ταλέντα στην ομάδα(Μαντέλος, Πασπαλιάρης, Χασιώτης, κ.ά), καλό θα είναι αυτά τα παιδιά να κερδίσουν χρόνο συμμετοχής.
***Δεν έχει προβληθεί όσο θάπρεπε η δουλειά που γίνεται στην Ακαδημία της ΑΕΜ, παραπονέθηκε ο Δ. Μανιάτης. ‘Εχεις δίκιο Μητσάρα, από ‘μας, όμως δεν μπορεί να έχεις παράπονο. ‘Οτι μπορούμε κάνουμε.
***Ξεπέρασαν τις 7.000 οι επισκέψεις στο σάϊτ μας!!! Αυτή είναι η μεγαλύτερη αμοιβή μας. Χαιρόμαστε που μπορέσαμε μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα(4 μόλις μήνες), να φτάσουμε αυτό το νούμερο, που είναι τεράστιο! Μας ικανοποιεί η αποδοχή του κόσμου, γιατί έτσι δεν πάει στράφι ο πολύς χρόνος που διαθέτουμε για να είναι πάντα ενημερωμένο το σάϊτ. ‘Ηδη έχουμε λάβει δεκάδες συγχαρητήρια e-mail και τηλεφωνήματα, ενώ μας έχει προσφερθεί και έμμισθη εργασία, από εφημερίδες και περιοδικά!['Ολες οι πόρτες ανοιχτές...] Σας ευχαριστούμε όλους.

Μιχάλης Κιτσινέλης