Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Με Καφέ και με Τσιγάρο, 7-12-2009

ΑΕΜάρες Καλησπέρααα!!! Πολύ άδικο το χθεσινό αποτέλεσμα με το Ελαιόφυτο. Δυο επίπεδα πάνω από την νεανική ομάδα της φιλοξενούμενης ήταν οι Κανονιέρηδες. Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο το σκορ έπρεπε να είναι 3-0, αφού χάσαμε τεράστιες ευκαιρίες, είχαμε δυο δοκάρια στην ίδια φάση(στο πρώτο η μπάλα έσκασε μισό μέτρο μέσα), δεν μας δόθηκε καθαρό πέναλτι. Ακόμα και μετά την υπερβολική και άδικη αποβολή στο 44΄ του Καρτσακλή, η ΑΕΜάρα στάθηκε καλά μέσα στο γήπεδο και θα μπορούσε να πάρει τη νίκη στο τέλος.
***Σας έχω πει πολλές φορές από αυτό εδώ το τραπεζάκι του Καφέ, ότι η ομάδα έχει πολύ ταλέντο και σε συνδυασμό με την εμπειρία ορισμένων παιχτών μπορεί να πάει ψηλά. Επίσης, έχω επανειλημμένα εκθειάσει τις ικανότητες του Α. Μαργέλη και σας έχω παροτρύνει να δείξετε υπομονή, γιατί αυτά που μαθαίνει στους παίχτες δεν τους τα έχει διδάξει ποτέ κανείς.
***Οργίασαν οι φήμες όλη τη βδομάδα σχετικά με τη διαιτησία του αγώνα με το Ελαιόφυτο. Επειδή όμως υπάρχουμε και 'μεις οι ρομαντικοί φίλαθλοι, που δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι υπάρχει δόλος στους διαιτητές, έπεσα από τα σύννεφα με τα όσα είδα στον αγωνιστικό χώρο. Εκτός από τα προαναφερόμενα στον πρόλογο, δεν πήραμε επίσης ούτε ένα σφύριγμα αμφισβητούμενης φάσης, ενώ και οι κάρτες του πρώτου ημιχρόνου έμοιαζαν επιλεκτικές σε συγκεκριμένους παίχτες της ΑΕΜ.
***Διαβάζοντας τα όσα έγραψε ο διαιτητής στο Φύλλο Αγώνα σχετικά με την αποβολή του Καρτσακλή, αλλά και του Γεν. Αρχηγού Γ. Μέρη, σιγουρεύτηκα ότι ο εν λόγω "κύριος" ήταν εκτός των άλλων και για τα πανηγύρια! Έδειξε λέει δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Καρτσακλή επειδή διαπληκτίστηκε με ...συμπαίχτη του!!! Ενώ για τον Γ. Μέρη αναφέρει ότι ο εκπρόσωπος της ομάδας "Μεσολόγγι"(ούτε το όνομα της ομάδας δεν ήξερε!) του είπε: "είσαι στημένος, φέρτο διπλό να τελειώνουμαι, πουλημένε"(η ορθογραφία δική του). "Φέρ' το 1-0, να τελειώσουν όλα καλά", του είπε και ο "διαιτητής" με ...σπασμένα φρένα, το άκουσε όπως ήθελε!!!
***Επειδή ξέρουμε όλοι τι ακριβώς είναι το Ελαιόφυτο - ουσιαστικά η Ακαδημία του κ. Κωστούλα - λυπάμαι που θα το γράψω, αλλά αποτελεί η χθεσινή διαιτησία κακό δείγμα των προθέσεών του σχετικά με το Αιτωλοακαρνανικό ποδόσφαιρο. Και το γράφω αυτό εγώ που είμαι φανατικός υποστηριχτής κάθε πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου στο Νομό μας, που κάνω συνεχώς προσπάθειες ώστε να υπάρξει συνεργασία μεταξύ των δυο πόλεων και όχι διχασμός, που έχω εξαιρετικούς αγρινιώτες φίλους. Έλεος πια...
***Θα κάνω μια παρένθεση: Όταν ξεκίνησα αυτή τη στήλη, είχα κατά νου να συμβάλω στην λεπτομερή ενημέρωση όλων των φιλάθλων και κυρίως όσων δεν έρχονται στον γήπεδο. Γι΄ αυτό και θα έχετε παρατηρήσει ότι η περιγραφή των αγώνων που κάνω είναι αναλυτική, σχεδόν ραδιοφωνική. Επίσης είδα την στήλη σαν ένα βήμα να εκφράσω ορισμένες απόψεις στο ευρύ κοινό, όχι για να κάνω τον έξυπνο, όχι για να κάνω δικούς μου οπαδούς, αλλά για ν' ανοίξω συζητήσεις που θα βοηθήσουν με τον άλφα ή βήτα τρόπο την ομάδα και κατ' επέκταση το μεσολογγίτικο και όχι μόνο ποδόσφαιρο, να βελτιωθεί.
***Δεν είμαι παντογνώστης, ούτε "ειδικός", δεν είμαι δημοσιογράφος. Πολλές φορές κοινοποίησα απόψεις που ενόχλησαν. Αυτός ακριβώς ήταν ο σκοπός μου! Το να γλείφεις είναι εύκολο και το κάνουν πολλοί, το να εκφέρεις όμως δημόσια και με γενναιότητα απόψεις, που είναι αντίθετες με τα καθιερωμένα και να ξύνεις πληγές, δεν το κάνει ο καθένας. Εγώ είμαι περήφανος και για το σάϊτ που δημιουργήσαμε με τον φίλο μου τον Πάνο και για την στήλη αυτή, η οποία πραγματικά έχει μπει στις καρδιές πολλών φιλάθλων και την περιμένουν με ανυπομονησία
***Επιστρέφω στον χθεσινό αγώνα για να εκφράσω την αηδία μου για την συμπεριφορά εκείνων των "περίεργων" τύπων της εξέδρας, που και χθες έδωσαν ρεσιτάλ! Από τα πρώτα λεπτά του αγώνα έβριζαν τους παίχτες μας, και έδιναν οδηγίες ακόμα και στον Μαργέλη, σχετικά με το πως πρέπει να καθοδηγήσει την ομάδα! Φανταστείτε τι επίπεδο βλακείας τους διακρίνει, που κάποιος όταν τραυματίστηκε ένας παίχτης μας, τον έβριζε με ακατανόμαστες εκφράσεις και του έλεγε να σηκωθεί και να συνεχίσει τον αγώνα!
***Αυτοί υποτίθεται είναι οπαδοί της ΑΕΜ!!! Επίσης υποτίθεται ότι είναι προπονητές που δεν έχει ανακαλύψει ακόμα η Α΄ Εθνική και επίσης θεωρούν ότι αν αναλάβουν την ΑΕΜ, θα την κάνουν πρωταθλήτρια Ευρώπης!!! Περισσότερο όμως με στενοχωρεί, που όσοι βρίσκονταν κοντά τους, έμοιαζαν να διασκεδάζουν με όσα έλεγαν και δεν έκαναν τίποτα για να τους βουλώσουν το στόμα! Λυπάμαι...
*** Κάποια στιγμή απευθύνθηκα κι εγώ στην κερκίδα ζητώντας από τους φιλάθλους να σταματήσουν να βρίζουν την ομάδα και να βοηθήσουν τα παιδιά να νικήσουν, αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε. Μάλιστα δέχτηκα και επίθεση από κάποιους αμετανόητους, που τους αρέσει να παίζουν θέατρο σε κάθε αγώνα για να τραβάει η ασημαντότητά τους την προσοχή. Δεν καταλαβαίνουν ότι γελοιοποιούνται και γελάνε όλοι μαζί τους.
***Αν μετράει η γνώμη μου, θέλω να εκφράσω κι άλλη μια άποψη, που αφορά τον χθεσινό αγώνα. Τι θα μπορούσε να κάνει ο "διαιτητής" του χθεσινού αγώνα, αν ο Γιαννιώτης έβαζε το γκολ στο τετ - α - τετ που είχε και στη συνέχεια ο Ζαπαντιώτης έστελνε για δεύτερη φορά την μπάλα στα δίχτυα και όχι ξανά στο οριζόντιο δοκάρι; Πιστεύετε ότι το Ελαιόφυτο, όπως παρουσιάστηκε χθες, ήταν ικανό ν' αντιδράσει; Εγώ είμαι σίγουρος πως ότι κι αν έκανε ο "διαιτητής", το πιθανότερο θα ήταν να φάει και τρίτο και τέταρτο γκολ.
***Δυστυχώς, η αστοχία και η ατυχία μας έχουν στερήσει πολύτιμους βαθμούς και όχι η διαιτησία. Φανταστείτε ότι αν είχαμε μόνο πάρει τους βαθμούς με Πέραμα και με Ελαιόφυτο, για να μην πω και εκείνους στην Αρτα τώρα θα ήμασταν στην τετράδα και θα μιλάγαμε αλλιώς Δεν τους πήραμε όμως και θα πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια με ότι έχουμε. Για όσους είναι απαισιόδοξοι, θέλω να στείλω το μήνυμα ότι η ΑΕΜ θα τερματίσει άνετα στην εξάδα. Αρκεί κάποιοι παίχτες να είναι πιο προσεκτικοί και να τελειώνουν τις φάσεις.
***Δεν παίχθηκε ποιοτικό ποδόσφαιρο, είπε ο Γ. Ταράσης. Σίγουρα αναφερόταν στην ομάδα του, η οποία δεν μπορούσε να κάνει ούτε μια σωστή φάση. Η ΑΕΜ έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο και δεν άφησε κανένα περιθώριο για σωστό παιχνίδι στο Ελαιόφυτο, ακόμη και όταν έμεινε με 10 παίχτες. Ένα ολόκληρο ημίχρονο με παίχτη παραπάνω και ουσιαστικά δεν απείλησαν τον Ζέρβα, παρά μόνο με κάποια χλιαρά σουτ έξω από την περιοχή.
***Την Κυριακή πάμε να παίξουμε με τον Αστέρα Ρόκκα. Δύσκολο παιχνίδι, αλλά δεν το φοβάμαι. Θα πάμε εκεί να κάνουμε πέντε φάσεις και να βάλουμε ένα γκολ. Την άμυνα δεν την φοβάμαι, έχει σταθεροποιηθεί και δεν τρώει γκολ. Ελπίζω μέχρι τον αγώνα να έχουν αποθεραπευτεί τελείως τα Πλακιδάκια και να μην υπάρξει νέος τραυματισμός ή ασθένεια. Είδα τον Αστέρα στο παιχνίδι με τον Ναυπακτιακό. Δεν χάνουμε με τίποτα. Ίσως κάνουμε και τρίποντο.
Αυτά και για σήμερα ΑΕΜάρες!!! Μου βγήκε λίγο τσαμπουκαλεμένος ο Καφές σήμερα, αλλά χθες έγιναν σημεία και τέρατα, τα οποία μ' έβγαλαν από τα ρούχα μου. Ειλικρινά είμαι πολύ δημοκράτης για ν' απαγορέψω στον καθένα να λέει ότι θέλει, αλλά άλλο η δημοκρατία, κι άλλο η ασυδοσία. Όποιος πάει την Κυριακή στην Άρτα, ας δώσει και σε μένα μια θέση στο αμάξι του. Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μην μου κολλάνε μερικοί ότι δεν πάω στα εκτός έδρας ματς! Να είστε όλοι καλά!!! Μιχάλης Κιτσινέλης