Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Με Καφέ και με Τσιγάρο, 15-4-2010

ΑΕΜάρες Καλησπέρααα!!! Έχετε δίκιο αδέλφια, δεν αξίζει για ορισμένους αχαρακτήριστους να στερήσω από την πλειοψηφία των φιλάθλων, που είναι υγιείς και ενδιαφέρονται πραγματικά για την ομάδα, την πληροφόρηση. Στο ΑΕΜ-news έχουμε κάνει τεράστιο και ανιδιοτελές έργο και δεν πρέπει να σταματήσουμε την προσφορά μας στην ομάδα, επειδή κάποιοι είναι στενόμυαλοι. Σ' ότι αφορά αυτή τη στήλη, που έχει πάρει πολλούς επαίνους από φίλους και εχθρούς και έχει γίνει σχεδόν ανάγκη για πολλούς από εσάς, είμαι περήφανος που την ξεκίνησα, γι' αυτό θα την συνεχίσω απρόσκοπτα.
***Η κριτική που έχει ασκηθεί από τον "Καφέ", είναι αγνή και εποικοδομητική, καλοπροαίρετη και για το καλό της ομάδας. Τώρα αν ορισμένοι δεν δέχονται την κριτική, γιατί είναι ...αλάθητοι, με γεια τους και χαρά τους. Προσωπικά έχω παραδεχτεί, ότι ορισμένες φορές έχω κάνει κάποιες λάθος εκτιμήσεις, γιατί κανένας δεν ξέρει τι γίνεται επ' ακριβώς στο σπίτι του νοικοκύρη. Όμως φέρθηκα αντρίκεια και παραδέχτηκα τα λάθη μου. Εξ άλλου εγώ γράφω επώνυμα, αντρίκεια και τίμια.
***Επειδή δεν γουστάρω τις κατινιές και το κουτσομπολιό, τα χτυπήματα κάτω από τη μέση και τις συκοφαντίες, βγήκα επαναλαμβάνω ΕΠΩΝΥΜΑ και είπα τη γνώμη μου σε κάποια ζητήματα. Δημοκτρατία έχουμε. Αν ήταν σωστή ή λάθος η γνώμη μου, είναι άλλο ζήτημα. Πάντως δεν μίλησα πίσω από την πλάτη κανενός. Δεν έχω να ντραπώ για τίποτα απ' όσα έχω πει και γράψει. Να ντρέπονται αυτοί που μιλάνε πίσω από τις πλάτες και μπροστά κάνουν τους φίλους.
***Να ντρέπονται αυτοί που δεν έχουν την αγωγή και το φιλότιμο, να παραδεχτούν τα λάθη τους, ξεχνάνε τις ευεργεσίες που τους έχουν γίνει όλο αυτό τον καιρό και κάνουν τους υπεράνω όλων. Όποιος δεν αντέχει την κριτική να πάει να κλειστεί σε μοναστήρι. Αλάθητος είναι μόνο ο Θεός. Όλοι οι υπόλοιποι κάνουμε λάθη και η παραδοχή τους θα μας βελτιώσει σαν προσωπικότητες.
***Υπάρχει όμως και κάτι που ίσως διαφεύγει της προσοχής κάποιων ή επίτηδες κάνουν ότι δεν το ξέρουν, κάνοντας προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου. ΤΟ ΣΑΙΤ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ, δεν είναι της ΑΕΜ, δεν είναι δικό μου, δεν είναι της διοίκησης. Όλα όσα γράφω δεν είναι παρά συρραφή των απόψεων των φιλάθλων, όπως αυτές εκφράζονται με ε-μαίηλ, τηλεφωνήματα και προσωπικές επαφές. Προσωπικά, βάζω μόνο την κλωστή που τα ράβει. Όταν κάποιος βάλει εναντίον μου, ταυτόχρονα βάλει εναντίον των φιλάθλων. ΤΕΛΟΣ.
***Πάμε στον χθεσινό αγώνα. Για τα Πλακιδάκια, έχω μιλήσει επανειλημμένα και δεν χρειάζεται να πω πάλι πόσο τα εκτιμώ. Θέλω όμως σήμερα να εξαιρέσω τον χαρακτήρα, την αγωνιστικότητα και το φιλότιμο του Ταράτσα. Ένα παιδί, που χωρίς πολλά λόγια, με εργατικότητα και χαμηλούς τόνους, δίνει ότι καλύτερο μπορεί σε κάθε αγώνα. Δεν έχει σημασία, αν αυτό που δίνει είναι πολύ ή λίγο, αλλά πάντα δίνει. ΜΠΡΑΒΟ του.
***Αν στον χθεσινό αγώνα ο Χρήστος Πλακίδας ήταν όλα τα λεφτά, ο Νίκος Ταράτσας ήταν η ουσία της ομάδας. Επίσης, αξίζει να κάνουμε ξεχωριστή μνεία και στην απόδοση του Δουλιώτη. Όχι τόσο γιατί απέκρουσε το πέναλτι, κόβοντας τα πόδια των αντιπάλων, αλλά γιατί καθάρισε όλες τις φάσεις ψηλά και είχε καλές τοποθετήσεις στα σουτ. Φυσικά έκανε και μικρολαθάκια, αλλά είναι δείγματα της απειρίας του.
***Για τους έμπειρους παίχτες της ομάδας, έχω πει πολλές φορές, ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι αυστηρός. Οι ίδιοι εξ άλλου ξέρουν πολύ καλά τι απόδοση είχαν, τι λάθη ή τι καλές ενέργειες έκαναν. Δεν μπορώ όμως να είμαι αυστηρός με τον Γαβρίνα, που παρόλο έχασε χθες τα άχαστα, παίζει με ψυχή και φιλότιμο. Θα μπορούσε χθες να είναι αυτός ο κορυφαίος. Έχει τεράστια σωματικά προσόντα και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να παίζει σε ομάδα ανώτερης κατηγορίας.
***Εξαιρετική ομάδα ο Τηλυκράτης και ήταν πραγματικά επική η νίκη της ΑΕΜ. Ήταν μια ομάδα οργανωμένη, που ήξερε τι ήθελε μέσα στο γήπεδο, είχε παίχτες πειθαρχημένους, όχι καλύτερους από της ΑΕΜ, αλλά έπαιζαν ομαδικά και με ρυθμό. Είχε απουσίες, όπως και η ΑΕΜ, αλλά και οι δύο ομάδες πρόσφεραν θέαμα και έπαιξαν καθαρά, αλλά και δυνατά. Με πολύ καλή άμυνα και σωστές επιθέσεις η ομάδα μας πήρε δίκαια τη νίκη. Οι Λευκαδίτες, εκτός από το γκολ και το χαμένο πέναλτι δεν έκαναν άλλες σοβαρές ευκαιρίες.
***Είναι παράξενο αλλά στα ντέρμπι με τις πρώτες πέντε ομάδες του ομίλου, η ΑΕΜ έκανε μόνο μια ήττα! Αυτή με τον Ναυπακτιακό στη Ναύπακτο. Φυσικά νίκησε εύκολα στο Μεσολόγγι. Με Πρέβεζα, Θεσπρωτό, Βολίδα και Τηλυκράτη είχε 4 νίκες και τέσσερις ισοπαλίες. Συνολικά με την πεντάδα είχε: 5 Νίκες, 4 Ισοπαλίες και 1 Ήττα!!! Το έχω ξαναγράψει: στα δύσκολα παιχνίδια η ομάδα μεταμορφώνεται! Γιατί άραγε;
***Δείτε ποιοι μας έχουν κόψει τσάμπα βαθμούς: 6 η Άρτα, 5 το Πέραμα! Μόνο αυτοί οι 11 βαθμοί και με τον τρόπο που χάθηκαν, θα ήταν αρκετοί για να διεκδικήσουμε τουλάχιστον τη 2η θέση! Βάλτε τώρα και τρεις με Πάργα μέσα και τρεις στο Σούλι και δύο με Ελαιόφυτο εντός και ακόμα τρεις με Σκουφά εντός και δύο με Ρόκκα εντός... Θα μου πείτε και οι άλλοι έχουν χάσει τσάμπα βαθμούς. Σωστά, αλλά εγώ βλέπω τα του σπιτιού μου και όχι των άλλων. Τελικά είναι κρίμα που τελειώσαμε τα ντέρμπι!!!
***Λίγος ο κόσμος στην κερκίδα. Παρά τις εκκλήσεις μας, οι περισσότεροι απήχατε από το γήπεδο. Παρά τα όσα κατά καιρούς μου έχετε εκφράσει, νομίζω ότι σαν σωστοί φίλαθλοι έπρεπε να είσαστε όλοι εκεί. Ξέρω ότι φέτος η ομάδα είχε αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά και μας στενοχώρησε πολλές φορές, αλλά είμαστε ΑΕΜάρες ή όχι; Το σωστό είναι να είμαστε στο γήπεδο και στις κακές και στις καλές στιγμές της ομάδας.
***Την Κυριακή παίζουμε στο Ελαιόφυτο, που δυστυχώς φαίνεται πολύ δύσκολο να μπορεί να μείνει στην κατηγορία. Λίγες οι αγωνιστικές που απομένουν και δεν το βοηθάει και το πρόγραμμα. Εμείς δεν τους χρωστάμε τίποτα, απ' ότι φυσικά είμαι σε θέση να γνωρίζω. Αν παίξουν καλύτερα και μας νικήσουν έχει καλώς. Αν όχι, δεν θα φταίμε εμείς για τον υποβιβασμό τους. Να πάμε λοιπόν να παίξουμε το παιχνίδι μας και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς που μπορεί να μας δώσουν προοπτική ακόμα και για την 3η θέση.
***Το κακό που έχει διαμορφωθεί, μετά τα τελευταία αποτελέσματα, είναι ότι είμαστε κάτι σαν ...διαχειριστές του ποιος θα πέσει και ποιος θα μείνει, αφού παίζουμε με τους τέσσερις από τους επτά που παλεύουν για την παραμονή! Αν δεν προσέξουμε ή αν χαριστούμε, όχι την 3η θέση δεν θα διεκδικήσουμε, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να κρατήσουμε την 9η ή τη 10η!!! Σίγουρα από αυτή την Κυριακή και μετά θα έχουμε πολλά "παράξενα" αποτελέσματα. Εμείς πάντως ούτε αγοράζουμε, ούτε πουλάμε βαθμούς, έτσι δεν είναι;

Αυτά μου φανέρωσε σήμερα το ...φλιτζάνι του Καφέ ΑΕΜάρες! Θα ψάξω στον Καφέ της Δευτέρας στον ...πάτο του φλιτζανιού, σημάδια για το ποιος θα τερματίσει σε ποια θέση και θα κάνω ...παρακινδυνευμένα προγνωστικά. Μέχρι τότε εχθροί και φίλοι να είστε όλοι καλά!!! Μιχάλης Κιτσινέλης.