Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Διευκρινήσεις στο θέμα της υποστήριξης του κ. Σπ. Ιωαννίδη

Επειδή σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως το σχόλιό μου στον χθεσινό "Καφέ", που αφορούσε την απόφαση του απερχόμενου Δ. Σ. της ΑΕΜ, για υποστήριξη του κ. Σπ. Ιωαννίδη στις Εκλογές της ΕΠΣΝΑ, θεωρώ καθήκον μου να κάνω την εξής διευκρίνηση: Στη συγκεκριμένη στήλη μεταφέρω συνήθως απόψεις των φιλάθλων σχολιασμένες από εμένα με τον δικό μου τρόπο. Στο συγκεκριμένο θέμα, δεν σχολίασα την απόφαση της Διοίκησης να υποστηρίξει τον κ. Σπ. Ιωαννίδη, αλλά τον τρόπο ανακοίνωσης αυτής της υποστήριξης και το τυπικό της ανακοίνωσης. Γνωρίζω πολλά χρόνια τον κ. Ιωαννίδη, ο οποίος είναι μάλιστα και Μέλος της ΑΕΜ και έχει προσφέρει στην ομάδα πολλά από το 1972 μέχρι σήμερα. Αν υπάρχει ανάγκη αντικατάστασής του, δεν θα το αποφασίσω εγώ, αλλά οι εκπρόσωποι των ομάδων του Νομού. Σε επικοινωνία μου με Μέλη του Δ. Σ. της ΑΕΜ, ενημερώθηκα ότι από τα 42 ταμειακά εντάξει Μέλη της ομάδας, τα 38 υποστηρίζουν αυτή την υποψηφιότητα. Αν αυτό το δεδομένο ισχύει, τότε καλώς ανακοινώθηκε η υποστήριξη. Επαναλαμβάνω, ότι δεν πήρα θέση σχετικά με την υποστήριξη της υποψηφιότητας αλλά τον τρόπο που ανακοινώθηκε. Μιχάλης Κιτσινέλης