Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Χρήστος Πλακίδας: "η ΑΕΜ είναι η ομάδα της καρδιάς μου"

Οριστικά παρελθόν από την ΑΕΜ αποτελεί από σήμερα ο Χρήστος Πλακίδας. Ύστερα από τρία χρόνια παρουσίας, ο πρώτος σκόρερ των "μπλε" την περσινή περίοδο, θα συνεχίσει την καριέρα του στην νεοφώτιστη στην Δ' Εθνική, Ένωση Άσπρων Σπιτιών-Αντίκυρας. Στην ίδια ομάδα αγωνίζεται και ο δίδυμος αδερφός του και πρώην παίκτης της ΑΕΜ, Μάριος Πλακίδας. 

Ο Χρήστος Πλακίδας έδειχνε την διάθεση να παραμείνει στο Μεσολόγγι, "τρέναρε" όσο μπορούσε τις συζητήσεις του με άλλες ομάδες, ακόμη και Β' Εθνικής, αλλά τελικά επήλθε το διαζύγιο με την ΑΕΜ.

Ο πρώην επιθετικός της "Κυρίας" σε δηλώσεις στο ΑΕΜ news αναφέρθηκε στη τριετή επιτυχημένη παρουσία του, στους "μπλε" ευχαριστώντας τους πάντες και εκφράζοντας την πεποίθηση του για επιστροφή στο Μεσολόγγι: "Μετά από τρία χρόνια στην ΑΕΜ αποφάσισα τελικά να φύγω από την ομάδα. Ήταν πάρα πολύ δύσκολη απόφαση για μένα γιατί η ΑΕΜ είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση που στα τρία χρόνια ήταν σωστή απέναντι μου. Θέλω να ευχαριστήσω το ΑΕΜ news που με βοήθησε και αναδείχτηκα από αυτό και με έκανε καλύτερο. Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο της ΑΕΜ, που από την αρχή με αγκάλιασε, πάντα με στήριζε και ήταν κοντά μου. Ήταν τιμή μου που φόρεσα την φανέλα της ΑΕΜ και πρόσφερα και εγώ σ' αυτή την ομάδα. Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να την ξαναφορέσω. Καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα και εύχομαι την άνοδο στην Γ' Εθνική".

Το ΑΕΜ news αφού ευχαριστήσει τον μεγάλο Χρήστο Πλακίδα για όσα προσέφερε στους "κανονιέρηδες", του εύχεται καλή επιτυχία στη νέα του ομάδα.