Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

ΕΞΤΡΑ Με Καφέ και με Τσιγάρο!

ΑΕΜάρες, Καλησπέρααα! Θα το έχετε παρατηρήσει και 'σεις ό,τι, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος, κάθε φορά που σερβίρω Καφέ και Τσιγάρο, γίνεται χαμός! Διχάζεται το φίλαθλο σύμπαν! Άλλοι μου δίνουν συγχαρητήρια και άλλοι θέλουν να με ...βαρέσουν! Από τη Δευτέρα λοιπόν που έκανα την αρχή για φέτος, πήραν φωτιά τα ...σύρματα! Κι εκεί που ήξερα δέκα πράγματα για την ομάδα, έμαθα ...είκοσι! Υπάρχουν βλέπετε κάποιοι που παίρνουν το χιούμορ στα σοβαρά και κάποιοι άλλοι που παίρνουν τα σοβαρά για χιούμορ! Υπάρχουν εκείνοι που δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν και υπάρχουν κι αυτοί που λίγα διαβάζουν και περισσότερα καταλαβαίνουν.

***Είπα λοιπόν μετά από τηλεφωνικές ...παρεμβάσεις που είχα και από κατ' ιδίαν επαφές που έκανα, να φτιάξω ένα έξτρα Καφεδάκι, ώστε να ρίξω φως σε αθέατα γεγονότα, να διελευκάνω  υποθέσεις και να διαλύσω παρεξηγήσεις! Πριν προχωρήσω στα ...τεχνικά θέματα, θέλω ν' αρχίσω από εκεί που τελείωσα την Δευτέρα. Έριξα τότε μια μισοάδεια: Πρόεδρε, πρόσεχε τους αυλοκόλακες! Το περίεργο ήταν ότι για άλλον χτύπαγε η καμπάνα και άλλοι μου ζήτησαν το λόγο!!! Πρόσεχε, Πρόεδρε, δεν είναι ένας είναι πολλοί!!!
***Πάμε τώρα στα ...τεχνικά θέματα. Είχα μια ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον Ανδρέα Μαργέλη, σχετικά με όσα ερωτήματα έθεσα την Δευτέρα. Δυο ώρες μιλάγαμε στο κινητό, αφού ήταν εκτός Μεσολογγίου! Ξεφραγκιάστηκε ο άνθρωπος! Μου ανέλυσε ευκρινώς και μετά πάσης λεπτομερείας τα αφορώντα το πρόσωπό του. Μου είπε, λοιπόν, τον λόγο που παραιτήθηκε και ο οποίος δεν έχει καμιά σχέση με την ομάδα. Μην επιμένετε, δεν είναι λόγος ανακοινώσιμος για να τον δημοσιοποιήσω. Είναι όμως πραγματικός και μου τον επιβεβαίωσε και ο Πρόεδρος. Μου είπε επίσης ότι δεν έχει επικοινωνιακό πρόβλημα, ότι με τους παίχτες και τους εκάστοτε Προέδρους είχε άριστες σχέσεις και συνεργασία και ότι κοιτάει να κάνει όσο καλύτερα μπορεί την δουλειά του και δεν τον ενδιαφέρουν οι ψευτοδημόσιες σχέσεις.
***Με τους μικρούς της ομάδας, μου είπε, ότι είχε άριστες σχέσεις και ότι προσπάθησε όσο ήταν δυνατόν να τους βελτιώσει και να τους μάθει όσα περισσότερα πράγματα μπορούσε. Επίσης μου μετέφερε το παράπονό του, σχετικά με τον τελευταίο αγώνα του περσινού πρωταθλήματος με τον Όλυμπο, που πολλοί υποστηρίζουν ότι τον αγοράσαμε. Μου είπε, λοιπόν, ότι για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν γινόταν να τον αγοράσουμε και ότι αν τον είχαμε αγοράσει, θα φέρναμε μια ωραία ισοπαλία και όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι. Η ΑΕΜ στον συγκεκριμένο αγώνα έπαιξε, όπως μου είπε, πολύ καλό ποδόσφαιρο και υπό αντίξοες συνθήκες και κέρδισε με το σπαθί της την κατηγορία.
***Σχετικά με τον αγώνα στην Κόνιτσα, μου είπε, ότι παίξαμε αρκετά καλά και θα μπορούσαμε να πάρουμε καθαρή νίκη, αν δεν χάναμε τόσες μεγάλες ευκαιρίες που χάσαμε. Η ομάδα δεν κλείστηκε πίσω στο δεύτερο ημίχρονο, όπως διαδόθηκε και ότι αν κάποιοι παίχτες ήταν σε καλύτερη μέρα θα κερδίζαμε άνετα. Σ'  ότι αφορά την σύνθεση της ομάδας, μου είπε, ότι ήταν επιβεβλημένη να γίνει έτσι, αφού: Ο Παπανικολάου προερχόταν από τραυματισμό και μπορούσε ανά πάσα στιγμή, να ζητήσει αλλαγή και τότε θα είχαμε πρόβλημα με τους μικρούς σ' εκείνη την θέση. Προτίμησε τον Δουλιώτη τερματοφύλακα, ώστε να κερδίσει έναν μικρό. Μάλιστα μου είπε, ότι ο νεαρός έπαιξε εξαιρετικά και δέχτηκε τα συγχαρητήρια όλων στο τέλος του αγώνα. Ο δε Νάκος του δήλωσε μόνος του ότι θέλει να παίζει αριστερό μπακ, θέση που αρέσει και στον Παπανικολάου.
***Τέλος μου είπε ότι οι: Τσάμης, Πασπαλιάρης και Μπαρμπαρούσης, προέρχονταν από τραυματισμούς και είχαν κάνει μόλις 2-3 προπονήσεις και δεν μπορούσε να ρισκάρει υποτροπή τους. Έτσι τους άφησε εκτός αποστολής. Δυστυχώς, μου είπε, ενώ παντού εκτός Μεσολογγίου, έχω αποσπάσει κολακευτικά λόγια για το έργο που προσφέρω, στην πόλη μου δεν συμβαίνει το ίδιο, αφού "ουδείς Προφήτης στον τόπο του"...Αυτά και άλλα πολλά είπαμε με τον Ανδρέα τον Μαργέλη και όφειλα να σας τα μεταφέρω Βγάλτε μόνοι τα συμπεράσματά σας.
***Κρίμα βρε ΑΕΜάρες, αλλά μ' ένα σχόλιο που έκανα στεναχώρησα ...δύο Προέδρους! Έγραψα την Δευτέρα, ότι η πρόσληψη του Χρήστου Βασιλείου ήταν προαποφασισμένη. Ο Γιώργος ο Παγούρας μου παραπονέθηκε, ότι μ' αυτό που έγραψα ήταν σαν να έλεγα ότι η Διοίκηση έπαιζε παιχνίδια πίσω από την πλάτη του Μαργέλη, ενώ αντίθετα η συνεργασία τους ήταν αρμονική και δεν υπήρξε τέτοιο ακραίο γεγονός. Ο δε Διονύσης ο Βισβίκης, μου είπε, ότι ο Βασιλείου δεν ήταν καν στη λίστα με τους 2-3 προπονητές που είχαμε στα υπ' όψιν και ότι η συζήτηση μαζί του προέκυψε την τελευταία στιγμή και προτιμήθηκε γιατί ήταν η ιδανικότερη λύση. Ζητάω συγνώμη από τους δύο Προέδρους, τους οποίους εκτιμώ ιδιαίτερα! Ουδείς αλάνθαστος!
***Παρεμπιπτόντως να σας πω ότι παρακολούθησα και λίγη προπόνηση, κυρίως το εκπαιδευτικό δίτερμα, όπου ο Χρήστος Βασιλείου, διόρθωνε τα όποια λάθη των παιχτών και έδινε συμβουλές σχετικά με τις μεταβιβάσεις και την εκμετάλλευση του κενού χώρου, τα ξεμαρκαρίσματα και τις σίγουρες μεταβιβάσεις. Στην ομάδα υπάρχει διάχυτη η αισιοδοξία για τη νίκη στη Φιλιππιάδα, αφού οι τραυματίες επέστρεψαν και εκτός απροόπτου η ομάδα θα κατέβει στον αγώνα πάνοπλη.

Αυτές τις ΕΧΤΡΑ ρουφηξιές για σήμερα ΑΕΜάρες. Ελπίζω ότι θα μπορέσω την Κυριακή να πάω στην Φιλιππιάδα και να σας μεταφέρω με τον καλύτερο τρόπο όσα θα συμβούν εκεί! Και από πρώτο χέρι! Καφές πάλι τη Δευτέρα! Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τη ζωή. Κρίση, κρίση(μη βρίσω μέρα που 'ναι) αλλά να διασκεδάζουμε και λίγο!!! Μιχάλης Κιτσινέλης