Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση Δημ. Αντωνόπουλου

Χωρίς να έχω διάθεση αντιπαράθεσης και συνέχειας, αφού δεν πρόκειται να επανέλθω, διευκρινιστικά θα καταθέσω µερικές απόψεις για την επίθεση του προέδρου της ΑΕΜ στο πρόσωπό µου:
1. Ο Δ. Βισβίκης βλέπει ανύπαρκτους εχθρούς και φαντάσµατα.
2. Η αναφορά µας ήταν καθαρά δηµοσιογραφική - ενηµερωτική και
3. Επειδή ζούµε σε µικρές κοινωνίες όλοι γνωριζόµαστε και κρινόµαστε από τα λόγια µας και τα γραπτά µας...
Στους απαξιωτικούς χαρακτηρισµούς του µου είναι αδύνατον να απαντήσω λόγω προσωπικότητας και φιλοσοφίας... Όσο για την «ουσία» του σχολίου, δεν υπάρχει καν λόγος τεκµηρίωσης του, είναι πράγµατα και γεγονότα αυταπόδεικτα. Εδώ ισχύει δυστυχώς το «όποιος έχει τη µύγα, µυγιάζεται»...

Τέλος, για τους νεαρούς φιλάθλους της ΑΕΜ, και όχι για τον Δ. Βισβίκη, καταγράφω την πορεία µου στην αθλητικογραφία από το 1988 µέχρι σήµερα, επί 24 ολόκληρα χρόνια δηλαδή:
Η πρώτη επαφή µου µε το ρεπορτάζ της ΑΕΜ ήταν το 1988 επί προεδρίας Καρανίκα και προπονητή τον Γ. Κυράστα. Υπήρξα ανταποκριτής των εφηµερίδων Ώρα για Σπορ, Sportime, ΦΩΣ, Πάτρα Σπορ, Πρωταθλητής, Score live. Το 1990 και για 3 χρόνια ήµουν υπεύθυνος του αθλητικού τµήµατος στο TDE και περιέγραφα τους αγώνες της οµάδας στην Γ΄ Εθνική. Το 1994-95, µε την ΑΕΜ στην Γ΄ Εθνική είµαι ανταποκριτής στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο του AΝΤ1. Ταυτόχρονα σχεδόν όλα αυτά τα χρόνια µετέδιδα στον Super Fm της πόλης µας όλους τους αγώνες της ΑΕΜ, εντός - εκτός. Έχω στην κατοχή µου το πλήρες (σχεδόν) αρχείο της ιστορίας της ΑΕΜ (1931-2011) µε όλους τους αγώνες, τους σκόρερ και τις συµµετοχές των παικτών.

Πέρσι, µε την οικονοµική βοήθεια του εκδότη της ΑΙΧΜΗΣ, έκανα πράξη το όνειρό µου να φτιάξω µια εφηµερίδα για τους φιλάθλους της ΑΕΜ, την Blue News, έκδοση που αγκαλιάστηκε από τους φίλους των κανονιέρηδων. Στην γιορτή δε, της ΕΠΣΝΑ το 2011 παρέδωσα µετά από προσωπική µου έρευνα όλους τους κυπελλούχους, στοιχεία που δεν είχε η Ένωση.

Κε Βισβίκη εγώ ήµουν, είµαι και θα είµαι µε την Α.Ε. Μεσολογγίου, δεν µπορεί κανείς να το αµφισβητήσει...
Δημήτρης Αντωνόπουλος