Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Με Καφέ και με Τσιγάρο, 22-3-2010

ΑΕΜάρες Καλησπέρααα! Καρδιακούς μας έχει κάνει αδέλφια η ομάδα... Και λέω καρδιακούς, για να μην πω ψυχοπαθείς...Για την ακρίβεια, η συμπεριφορά της ομάδας είναι τρελή και ανάλογα τα συναισθήματα που μας δημιουργεί. Εκεί που λες ότι πήρε μπροστά, έστω και τώρα προς το τέλος της σεζόν, σβήνει η μηχανή της και μας αφήνει διψασμένους στην έρημο...Όσες αναλύσεις και να κάνω, όσες συζητήσεις και να κάνω, με παίχτες, προπονητές και διοίκηση, το συμπέρασμα είναι το ίδιο: η ομάδα είναι για ψυχίατρο!!!
***Το είχα επισημάνει την προηγούμενη Δευτέρα, ότι η πλειοψηφία των παιχτών, παίζει με ψυχή, μόνο στα μεγάλα παιχνίδια...Να το πω υπεροψία, να το πω επιπολαιότητα, να το πω ψιλοαδιαφορία...Δεν ξέρω τι παίζει στην ψυχή και στο μυαλό των παιχτών και σ' όλα τα εύκολα παιχνίδια η ΑΕΜ έχασε βαθμό ή βαθμούς. Δηλαδή πόσο καλύτερα έπαιξε το Πέραμα, ο Παχυκάλαμος, η Άρτα και οι άλλοι, που είναι κάτω από τη γραμμή του υποβιβασμού, από τον Θεσπρωτό τη Βολίδα, το Νυδρί, κλπ.;
***Δεν θεωρώ δικαιολογία τις απουσίες της Κυρίας, γιατί το Πέραμα είχε περισσότερες! Συνετελέσθη έγκλημα για άλλη μια φορά και είναι λογικό το ...λαϊκό δικαστήριο! Τι έγινε πάλι ρε μάγκες και χάσατε από το Πέραμα; Που πήγε η μαγκιά που δείξατε με τον Ναυπακτιακό; Άλλοι παίχτες έπαιζαν την προηγούμενη Κυριακή; Έχω πλησιάσει στο συμπέρασμα, ότι τελικά οι μισοί πρέπει να καθίσετε στον πάγκο! Ίσως εκεί αισθανθείτε ...καλύτερα!
***Αν ήμουνα εγώ Πρόεδρος της ΑΕΜ, θα έβαζα σε όσους αγωνίστηκαν εχθές 200 ευρώ πρόστιμο! Κι αν μερικοί γκρίνιαζαν γι' αυτό, θα τους έβαζα άλλα 100! Φυσικά θα το είχα κάνει από τα πρώτα άσχημα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου! Αλλά ποτέ δεν είναι αργά! Άλλα τόσα θα έβαζα και στον προπονητή, γιατί και οι δικές του ευθύνες είναι μεγάλες. Δεν μπορεί κ. Προπονητή, ο κάθε προπονητής χωριού να σου κλέβει τα παιχνίδια και συ να θέλεις να είσαι στο απυρόβλητο! Τεράστιες οι ευθύνες όλων και πρέπει κάποιος να σας τιμωρήσει!
***Μέχρι σήμερα αυτή η στήλη στάθηκε στο πλευρό σας, σας στήριξε και σας υπερασπίστηκε Αλλά δεν μπορείτε να ξεφτιλίζετε την ομάδα! Δεν μπορεί εθελοντές ποδοσφαιριστές των διαφόρων χωριών, να νικάνε τους καλοπληρωμένους ΑΕΜτζήδες. Είναι κάτι που μου δημιουργεί μεγάλες απορίες! Πολλές φορές με χλευάζουνε ορισμένοι φίλαθλοι, που γράφω ότι παίζετε ωραία μπάλα! Μερικοί μου είπανε ότι άλλον αγώνα βλέπω! Λέτε τελικά να έχουν δίκιο;
***Υπήρχε μέχρι σήμερα η δικαιολογία, ότι παίζετε με άγχος, λόγω των κακών αρχικών αποτελεσμάτων. Δεν υπάρχει τέτοια δικαιολογία μάγκες! Ούτε για ' σας, ούτε για τον προπονητή! Εσείς είσαστε αυτοί που δημιουργήσατε αυτό το άγχος με τις χαζές εμφανίσεις σας! Ήταν το άλλοθί σας μέχρι χθες! Εμένα δεν με νοιάζει αν παίζετε καλά ή όχι, αν έχετε άγχος ή δεν ξέρω τι άλλο. Με νοιάζει να νικάτε τα χωριά κι ας χάνετε από τους πέντε πρώτους! Αν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, τότε δεν μου κάνετε! Να φύγετε να πάτε αλλού!
***Ξέρω ότι κάποιοι δεν θα συμφωνήσουν μαζί μου. Ξέρω ότι κάποιοι θα μου κόψουν και την καλημέρα. Σκοτίστηκα ρε μόρτες! Δεν σας έχω καμιάν ανάγκη! Αν δεν μπορείτε να κρατήσετε ψηλά τη σημαία της ΑΕΜ, τιμή θα μου κάνετε να μην μου ξαναμιλήσετε! Λυπάμαι ειλικρινά τον φίλο μου τον Πρόεδρο, που κάνει τα πάντα για να είστε καλά. Μόνο φιλιππινέζες να σας κάνουν μασάζ δεν έχει βάλει! Και ' σεις πως το ανταποδίδετε; Τρεις στους τέσσερις αγώνες τον έχετε στεναχωρημένο! Ντροπή σας!
***Φιλική συμβουλή στο φίλο Ανδρέα Μαργέλη: Την Τετάρτη στο κύπελλο, θέλω να δω στην αρχική ενδεκάδα τους Γατσώρη, Φλωρόπουλο, Μαντέλο και Δερβίση. Δεν με νοιάζει αν χάσουμε το κύπελλο - που δεν θα το χάσουμε! Να βάλεις τα πιτσιρίκια μέσα, για να καταλάβεις τι θα πει μαγκιά! Άσε στον πάγκο τους ...παιχταράδες και δώσε στα πιτσιρίκια την ευκαιρία να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο! Άσε τους εγωισμούς και κάντο! Θα με θυμηθείς!
***Οχτώ αγωνιστικές έμειναν μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος. Από τους υπολογισμούς που έκανα και με βάση τα δεδομένα της μέχρι σήμερα συμπεριφοράς της ομάδας, οι μόνες πιθανές νίκες είναι με τη Λευκίμμη έξω και το Ευπάλιο μέσα. Όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια ξεκινάνε από το μηδέν! Αν δεν ξυπνήσουμε όλοι, μας βλέπω του χρόνου να παίζουμε στο τοπικό! Ίσως κάποιοι παίχτες, προπονητές, μέλη της διοίκησης να αδιαφορούν, αλλά εμάς τους φιλάθλους μας καίει! Αρκετή ντροπή μας έφερε ο προπέρσινος υποβιβασμός!
***Βλέπω παλιές φωτογραφίες και με πιάνει μελαγχολία...Περασμένα μεγαλεία που διηγόντας τα να κλαις! Γι' αυτό και η μεγάλη μερίδα των φιλάθλων σταμάτησε να έρχεται στο γήπεδο. Τι να δει; Την ΑΕΜ στο τοπικό ή την ΑΕΜ να παλεύει να μην υποβιβαστεί; Αυτό ονειρεύεται ο κάθε φίλαθλος για την ομάδα του; Αλλά θα μου πείτε, πάει και τίποτε καλά σ' αυτή τη πόλη; Αλλά, αυτό είναι αλλονών γραφιάδων ευαγγέλιο! Σαν φίλαθλος, θέλω την ομάδα μου πρωταγωνίστρια, αλλοιώς κι εγώ θα πάψω να έρχομαι στο γήπεδο και να κάνω ρεπορτάζ μέσα στη βροχή...

Πολύ πικρός και τσαμπουκαλεμένος ήταν ο Καφές σήμερα ΑΕΜάρες! Τα ΄χει αυτά η ζωή. Από ΄δω και πέρα πάντως, θα είμαι έτσι! Μέχρι κάποιοι να ξυπνήσουν και να σώσουν την ομάδα. Δεν θα ανεχτώ ξανά τέτοιες ήττες! Είμαι Μεσολογγίτης ρε γαμώτο και δεν μπορώ άλλες ντροπές! Μέχρι την Πέμπτη, που θα έχω έκτακτο καφέ, να είστε όλοι καλά!!! Μιχάλης Κιτσινέλης