Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Δημήτρης Μπαρμαρούσης: "Να φτιάξουμε μια μεγάλη ΑΕΜ"

Είναι ταλαντούχος και πολλά υποσχόμενος παίκτης. Είναι φυσιολογικό να ενδιαφέρονται αρκετοί σύλλογοι να τον εντάξουν στο δυναμικό τους, ενώ στο πέρασμα του από Πέλοπα Κιάτου, Ναυπακτιακό Αστέρα και Άρη Αιτωλικού άφησε την σφραγίδα του. Δεν είναι άλλος από τον 22άχρονο Δημήτρη Μπαρμπαρούση, που σήμερα έγινε και επίσημα πολίτης, μιας και τελείωσε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις. Ο Μεσολογγίτης αμυντικός μίλησε αποκλειστικά στο AEM news για τα όνειρα του με τους "μπλε", δηλώνοντας έτοιμος για όλα. 

Πως αισθάνεσαι που για ακόμη μια χρονιά θα φοράς την φανέλα της ΑΕΜ;
Η ΑΕΜ είναι η ομάδα της καρδιά μου. Με ευχαριστεί που αγωνίζομαι για την ομάδα της Πόλης μου. Το να πηγαίνω με όρεξη στις προπονήσεις είναι σημαντικός παράγοντας για μένα και αυτό γίνεται μόνο με την ΑΕΜ. Πέρα από τα οικονομικά, ότι παίζω για το Μεσολόγγι μου δίνει άλλη δύναμη κατά την διάρκεια των παιχνιδιών. Χαίρομαι που για ακόμη μια χρονιά τα βρήκα σε όλα με την διοίκηση και θα προσφέρω για την ΑΕΜ.

Ποιες είναι οι φετινές σου φιλοδοξίες με την ομάδα; 
Φιλοδοξίες όλων μας και όχι μόνο δικές μου είναι να φτιάξουμε μια μεγάλη ΑΕΜ και να την ανεβάσουμε εκεί που τις αξίζει. Η βαριά ιστορία του συλλόγου δεν είναι για Δ' ούτε καν για Γ'. Πιστεύω όμως πως όλα σιγά σιγά θα αλλάξουν, γιατί μπήκε το νερό στο αυλάκι.

Είσαι από τους αγαπημένους παίκτες των οργανωμένων φιλάθλων της ΑΕΜ, ποιο μήνυμα θέλεις να τους στείλεις;
Πρέπει όλοι να είναι ενωμένοι όσο καμία άλλη φορά. Να είναι δίπλα στην ομάδα και όλα θα πάνε καλά. Μην ξεχνάτε ότι είμαι και εγώ "παιδί της κερκίδας" και ξέρω το πως σκέφτονται οι οπαδοί. Ο κόσμος διψάει για επιτυχίες και ήρθε ο καιρός.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα μεταγραφές των ομάδων του 5ου ομίλου, ποιες πιστεύεις ότι θα είναι οι ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν; 
Ανταγωνιστική θα είναι η ομάδα της Κασσιώπης. Οι υπόλοιπες είναι ένα σκαλοπάτι παρακάτω. Θεωρώ όμως ότι η σωστή δουλειά που θα γίνει απ' όλους μας στην ΑΕΜ δεν θα αφήσει περιθώρια στους αντιπάλους και δεν θα έχουμε πρόβλημα να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας.

Όσον αφορά το ποδόσφαιρο, ποιοι είναι οι στόχοι σου για το μέλλον; 
Πρωταρχικός στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα της Πόλης μου και συνάμα να βοηθηθώ και εγώ, αποκτώντας παραπάνω εμπειρίες. Το τι θα κάνω στο μέλλον θα το δούμε αργότερα.