Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Πελέκης: "Να επιτύχουμε την άνοδο"

Στο αθλητικό site Aitosports.gr και τον Μιχάλη Δημητρίου μίλησε ο Κώστας Πελέκης μια έκ των σπουδαίων μεταγραφικών κινήσεων του φετινού καλοκαιριού από την ομάδα της ΑΕΜ. Ο 32χρονος ποδοσφαιριστής έχει αγωνιστεί με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια σε Παναιτωλικό, Αναγέννηση Άρτας, Πανηλειακό, Αιολικό, Παναιγιάλειο, Ρόδο και αναμένεται να βοηθήσει την ΑΕΜ για τον μεγάλο στόχο.

Κώστα καλησπέρα θα ήθελα να μου πεις ποιοι είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν φέτος να έρθεις στην ΑΕ Μεσολογγίου και το πρωτάθλημα της Δ Εθνικής ενώ τόσα χρόνια αγωνιζόσουν με μεγάλη επιτυχία σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

Καλησπέρα Μιχαλη. Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση είναι κυρίως το ενδιαφέρον που έδειξαν οι άνθρωποι τις ΑΕΜ προς το πρόσωπο μου. Είναι σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή να αισθάνεται ότι πιστεύουν σε αυτόν και τις δυνατότητες του και αυτο ακριβώς ήταν που εισέπραξα απο τον τροπο που με προσέγγισαν. Κατάλαβα ότι έχω να κάνω με σοβαρούς ανθρώπους που έχουν σχέδια και φιλοδοξίες για την ομάδα, και γενικότερα η φιλοσοφία τους για το ποδόσφαιρο ταιριάζει απόλυτα με την δική μου. Τέλος σημαντικό παράγοντα σε αυτή την απόφαση έπαιξε το γεγονός ότι λείπω αρκετά χρόνια και μέσω της ΑΕΜ βρήκα την ευκαιρία να επιστρέψω σπίτι μου και να βρίσκομαι κοντά στην οικογένεια μου.

Την υπόλοιπη συνέντευξη διαβάστε την εδώ