Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Δηλώσεις προπονητών

Αναλυτικά οι δηλώσεις των δύο προπονητών μετά το νικηφόρο ξεκίνημα των "μπλε".

ΔΗΛΩΣΕΙΣ  Βασίλης Ξανθόπουλος
Να συγχαρώ τους παίχτες μου για την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν και την καλή ψυχολογία που είχαν. Πιστεύω ότι υπερέβαλαν εαυτούς, γιατί είχαμε σήμερα πολλά συν και πολλά πλην. Στα συν ότι δουλεύουμε πειθαρχημένα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το ξεκίνημα της προετοιμασίας, αλλά χρειαζόμαστε πολύ δουλειά ακόμα για να βελτιωθούμε σε πολλούς τομείς. Στα πλην είχαμε ότι ξεκινήσαμε πολύ αργά την προετοιμασία, δεν είμαστε όλοι μαζί και κάθε μέρα έρχονταν νέοι παίχτες, ο Ζαχαράκης με τον Τσιμάνη, ο Αρώνης με τον Σαραντόπουλο και άλλα παιδιά, αυτό έχει αντίκτυπο στον αγωνιστικό χώρο. Ο κ. Βισβίκης είναι κοντά σ' αυτή μας την προσπάθεια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο για την καλή του διαγωγή. Είχα καιρό να δω τόσο κόσμο κι αυτό χαροποιεί και μένα και τους παίχτες μου. Να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, με τους οποίους έχω άψογη συνεργασία. Όσο αφορά τις προοπτικές της ομάδας, χρειάζεται πολύ δουλειά για να πετύχουμε την παραμονή μας. Έχουμε πολλούς νέους παίχτες στην ομάδα, που πρέπει να τους βοηθήσουμε να βελτιωθούν, αυτό απαιτεί χρόνο και υπομονή. Θέλω να ευχαριστήσω άλλη μια φορά τους παίχτες μου. Αν μας βοηθήσουν τα αποτελέσματα όσο περνά ο καιρός θα πατάμε καλύτερα στα πόδια μας.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ Δημήτρης Τσάκωνας
Ήρθαμε με στόχο την νίκη. Παίξαμε σφιχτά στο κέντρο και αντεπιθέσεις. Στην εξέλιξη του παιχνιδιού φαινόταν ότι ένα γκολ θα έκρινε το ματς. Το πέτυχε στο πρώτο ημίχρονο το Μεσολόγγι σε μια αντεπίθεση. Στο β' ημίχρονο κυριαρχήσαμε και χάσαμε ευκαιρίες. Η ομάδα φροντίσαμε να έχει όλους του παίχτες Μεσσήνιους. Νεαρούς κυρίως, αλλά και έμπειρους. Στόχος μας αυτή τη σεζόν να μείνουμε στην κατηγορία. Την επόμενη χρονιά με τις εμπειρίες που θα έχουμε αποκομίσει θα κοιτάξουμε την επόμενη κατηγορία.