Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Β. Ξανθόπουλος: "Ενήργησα με γνώμονα το συμφέρον της ΑΕΜ"

Ανακοίνωση μέσα από την όποια ευχαριστεί όλους όσους ήταν δίπλα του αυτούς τους μήνες 
εξέδωσε πριν λίγα λεπτά ο μέχρι πρότινος προπονητής της ΑΕ Μεσολογγίου Βασίλης Ξανθόπουλος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Πρώτα απ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ομάδας κ. Διονύση Βισβίκη για την εμπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπό μου, την οποία θέλω να πιστεύω ανταπέδωσα αφιερώνοντας πλήρως τις προσπάθειές μου, στην επίτευξη των στόχων της ομάδας.

Αυτούς τους 4 μήνες έζησα στιγμές που θα μείνουν ανεξίτηλες στη μνήμη μου, δεν σας κρύβω ότι η απόφαση μου δεν ήταν καθόλου εύκολη για μένα αλλά έπρεπε κάτι να αλλάξει.

Αισθάνομαι επίσης την ανάγκη να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, Γιώργο Πέτσινη και Αντώνη Τσάτσο, τον Βασίλη Κατσαγάνη, το φροντιστή Ανδρέα Κατσουλάκη τους ποδοσφαιριστές, όπως επίσης τους δημοσιογράφους του Νομού και όχι μόνο για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για την στήριξη που μου παρείχαν αυτούς τους μήνες, και θέλω να ξέρουν ότι η ΑΕ Μεσολογγίου όπως και ο Παναιτωλικός είναι οι δυο ομάδες που έχω αγωνιστεί και υπηρετήσει που είναι χαραγμένες στην καρδιά μου.

Εύχομαι ολόψυχα στην ομάδα να βρει γρήγορα το δρόμο της, και να πετύχει τους στόχους της για το αξίζει.

Φεύγω σαν φίλος έχοντας την πεποίθηση ότι ενήργησα πάντοτε με γνώμονα το συμφέρον του συλλόγου.
Βασίλης Ξανθόπουλος
Προπονητής Ποδοσφαίρου"